Nog niet verschenen, verwacht vanaf 31-12-2024
80% van de bedrijven worstelt met de personeelsbezetting. De druk op werkgever en werknemer neemt daardoor steeds verder toe. We dreigen zo met z’n allen vast te lopen.
Een nieuwe benadering van werkgeverschap is nodig, waarin mens en business beide tot hun recht komen. Daarom introduceert René Herremans – Expert in het werven en behouden van personeel – Human Relations Management. Human Relations Management is voor alle organisaties die een duurzamer personeelsbestand, hogere productiviteit én een hogere tevredenheid van klanten en medewerkers willen. Dit boek biedt organisaties tools om ook in de huidige tijd gemotiveerd en kwalitatief personeel voor zich te winnen en langdurige werkrelaties aan te gaan. Zodat je nooit meer zonder personeel zit.
Arbeidsmarketeer René Herremans heeft jarenlange ervaring als manager, adviseur en strateeg in marketing en human resources in het bedrijfsleven en bij de overheid. Na veertien jaar verantwoordelijk te zijn geweest voor Employer Branding en Employee Engagement bij Albert Heijn, is hij nu zelfstandig adviseur op het gebied van werkgeverschap en arbeidsmarketing. Hij publiceert regelmatig over actuele ontwikkelingen op dit gebied. Met zijn boek Uw werknemer wordt klant won hij de LTP van den Bergh-prijs. En zijn boek De Merkmotor werd genomineerd voor een PIM-award. Door zijn achtergrond in marketing én HR heeft René een unieke kijk op succesvol werkgeverschap, waarin het draait om de meerwaarde van en voor werknemers.
- : René Herremans
- : S2 Uitgevers
- : 9789493282513
- : Nederlands
- : eBook
- : 122
- : december 2024
- : 1
- : 1 x 1 x 1 mm.
- : ePub met digitaal watermerk - 2
- : Personeelsmanagement en HR-management